інформація

ПРОДУКЦІЯ GATES В ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНІ SK-AUTOPARTS

Gates - ремені ГРМ, клинові ремені, поліклинові ремені і комплекти ГРМ
Виробник: Gates Corporation
Країна: США
Створення, центральний офіс: 1911 рік, Денвер, США
Web: www.gates.com


Переваги ременів Gates:

• Gates - один з небагатьох виробників (саме виробників, а не пакувальників) приводних ременів і ременів ГРМ в світі, тримач патентів в цій області, найбільший виробник OEM
• Відмінні технічні характеристики і довговічність Gates, засновані на передових конструктивних і технологічних рішеннях підвищують надійність роботи двигунів
• Популярність марки Gates, відмінна репутація, визнання у професійних механіків дозволяють досягти високих обсягів продажів
• Продукція Gates має виняткову довговічність і надійність навіть в несприятливих умовах експлуатації: запуски двигуна при екстремальних температурах, робота з перевантаженнями, в агресивних середовищах;
• Професійна якість Gates при правильному підборі і установці в умовах автосервісу гарантує відсутність претензій клієнтів до якості ремонту
• Гарантія захисту від підробок
• Гарантія, відповідна регламенту заміни ременя або комплекту ГРМ


Примітки:

Компанія «Gates» була заснована в 1911 році, а її засновники винайшли перший у світі клиновий ремінь. У Європі компанія «GATES» має в своєму розпорядженні дев'ять заводів і шість центрів з обслуговування. Випробувальні та науково-дослідні лабораторії розробляють перспективні високоякісні вироби і тісно співпрацюють з Інститутом передової технології і техніки в США.
Компанія є постачальником на конвеєри найбільших автомобілебудівних компаній Європи, Японії, Кореї та Америки - GM, Ford, Daimler-Benz, Caterpillar, Toyota, Nissan, Audi, Volvo, Volkswagen.
Якість продукції Gates підтверджується сертифікатами - кращий постачальник General Motors; Сертифікат досягнень компанії Toyota; Вища премія за якість поставки від компанії Ford; Звання «Постачальник року компанії John Deer».

Продукція в асортименті SK-AutoParts ®:
ремені ГРМ
клинові ремені
поліклинові ремені
комплекти ГРМ

Продукція SACHS в інтернет магазині SK-AutoParts

SACHS
Країна: Німеччина
Сайт: http://www.zf.com
Прагнення до інновацій і досягнення найвищого рівня якості в поєднанні з розвиненим «ноу хау» забезпечує успіх марки SACHS. Саме тому зчеплення і амортизатори SACHS займають провідні позиції на світових ринках. Відповідність найсучаснішому рівню розвитку техніки можливо лише за умови, що на практиці застосовуються розробки, які використовуються для таких передових напрямків автоспорту, як, наприклад, Формула 1. Крім цього, SACHS надає велику сервісну підтримку станціям технічного обслуговування і торговим фірмам. Якість «made by SACHS» є запорукою успішного розвитку бізнесу в області запасних частин у всьому світі.
В асортименті нашої компанії під брендом SACHS представлені наступні товарні групи:
Продукція:
АМОРТИЗАТОРИ SACHS - масляні, газомасляні, газові однотрубні:
Лінійки амортизаторів:
Super Touring
Максимальна надійність амортизаторів Super Touring встановлює стандарт для цієї галузі. Розроблені і створені з усією компетенцією заводу-виготовлювача вони представляють собою безпеку, надійність і стабільність. Технічне виконання орієнтуєтья на приписи автомобільної промисловості. Це гарантує безпеку і комфорт, в автомобілі. Високоякісні матеріали і технологія їх обробки забезпечують корозійну стійкість і незначний знос в процесі експлуатаціі.Наприклад, хромований і відполірований шток поршня або зносостійка напрямна поршня. Їх взаємодія гарантує не тільки щільність амортизатора, але і завдяки незначному тертю - високий комфорт. А то, що лак на водній основі не тільки надійно захищає від ударів каменів, солоної води і іншого впливу навколишнього середовища, але крім того і надзвичайно екологічний (як, до речі, всі вироби фірми SACHS), довершує справу.

Advantage
Чисте задоволення - від їзди. Амортизатори високого класу з видатними властивостями: максимальна безпека їзди, оптимальна стійкість при русі, найвищий комфорт. SACHS Advantage - це альтернатива при найвищих вимогах при будь-яких дорожніх умовах. Вони індивідуально адаптуються до кожного автомобілю, щоб створити необхідний плюс в поводженні з автомобілем і стабільності їзди. Advantage - це спортивний стиль їзди з комфортом. У серії Advantage Ви знайдете тільки газонаповнені амортизатори в однотрубному і двотрубному виконанні. Спеціальні технології використовуються всюди там, де вони ведуть до відчутного поліпшення динамічних властивостей. Так, наприклад, пазова технологія, за допомогою якої на певних автомобілях сила демпфірування автоматично адаптується до навантаження автомобіля. Або найсучасніша клапанна техніка, яка дозволяє виконувати узгодження регресивних характеристик. Це і є сучасна техніка - точно і індивідуально підігнана до типу автомобіля, конструкції мостів і параметрам пружин. Advantage переконує замовників, перш за все, великим резервом надійності та оптимальної стійкістю при русі.

ДЕТАЛІ ЗЧЕПЛЕННЯ SACHS:

комплекти зчеплення
комплекти зчеплення з маховиком
кошики зчеплення
диски зчеплення
маховики двомасові
підшипники вижимні
підшипники вижимні гідравлічні
SACHS PERFORMANCE:
елементи зчеплення
комплекти амортизаторів.

Продукція DOLZ водяні помпи.

Іспанська компанія Industrias Dolz S.A., заснована в 1934 році, має більш ніж 75-річний досвід у виробництві водяних насосів для легкових автомобілів, вантажівок і тракторів;
Сьогодні DOLZ пропонує широкий асортимент з 800 найменувань водяних помп, розроблених на основі детального дослідження та аналізу світового парку автомобілів.
Якість компанії підтверджується сертифікацією виробництва по ISO 9002, сертифікатом Q1 Quality Award від Ford Motor Company.
На 20 тисячах квадратних метрах виробничих площ Industrias Dolz S.A. розміщується найсучасніше обладнання для виробництва водяних насосів.

DOLZ - один з дуже небагатьох виробників, що використовують алюмінієве литво, лінії механічної обробки і складальне виробництво. Визнанням компанії став той факт, що багато іменитих компаній вважають за краще замовляти водяні помпи саме у DOLZ. Продукція поставляється на конвеєри європейських виробників автомобілів.
Оригінальна продукція DOLZ- це продукція за чудовою ціною від власної мануфактури.

Насоси охолодження двигуна.

Акумулятори TOPLA і TAB 3 роки гарантія

Завод з виробництва акумуляторних батарей ТАВ був заснований в 1965 році як дочірнє підприємство Rudnik Mezica Holding, в регіоні, де добували свинець протягом 350 років.
Перші 15 років акумулятори вироблялися за ліцензією фірми "Tudor" (Швеція). В даний час підприємство TAB випускає широкий асортимент свинцево-кислотних акумуляторів на сучасних заводах з більш ніж 400 співробітниками:
- один завод виробляє акумулятори, що продаються під брендами TAB і Topla, а також батареї для оригінальних виробників обладнання - з річною продуктивністю 2000000 штук
- другий завод виробляє індустріальні акумулятори під брендом TAB з річною продуктивністю 1000000 штук.
- TAB також виробляє різні акумулятори військового призначення.
Високоякісні акумулятори ТАВ і Topla відомі в цілому світі, особливо в Європі, Азії, та Америці.

З повагою SK-AutoParts ®
www.sk-autoparts.lviv.ua






Кузовні запчастини для іномарок.

У компанії SK-AutoParts Ви можете купити найширший спектр кузовних деталей в Україні. SK-AutoParts пропонує як оригінальні кузовні частини, так і аналоги за оптовими цінами.Щоб замовити кузовні частини залиште замовлення на сайті, або зверніться до торгового фахівця SK-AutoParts. Ви можете отримати товар в офісах компанії, або ж замовити доставку кур'єрськими службами в будь-яке місто України.Фари дзеркала бампера капоти крила двері і багато іншого в магазині SK-AutoParts.

З повагою SK-AutoParts ® 

www.sk-autoparts.lviv.ua

Як замінити масло АКПП і на що звернути увагу.

Автоматичні коробки передач ZF заправлені спеціально призначеним для них трансмісійним маслом ZF-LIFEGUARDFLUID. При високих робочих температурах масло в автоматичних коробках передач старіє швидше, ніж при штатних умовах. Залежно від режиму водіння (наприклад, при водінні на високих швидкостях або спортивному стилі водіння), ZF рекомендує міняти трансмісійне масло кожні 100 000 км або не пізніше ніж через 8 років експлуатації.

Як здійснити заміну трансмісійного масла легкового автомобіля інструкція:

1. Перед заміною масла

Ретельно дотримуйтеся інструкцій автовиробника, щоб не пошкодити коробку передач! Наприклад, не можна допускати роботу двигуна, якщо в коробці передач не залишилося масла. У такому разі не можна також буксирувати автомобіль.

2. Злив масла

Спочатку демонтуйте всі необхідні деталі облицювання днища автомобіля.

Злийте масло з коробки передач через різьбову пробку маслосливного отвори на дні масляного піддону в підходящу ємність.

Якщо масло пахне гаром, містить пластівці або в гіршому випадку фрагменти металу, це говорить про пошкодження коробки передач. В цьому випадку негайно зв'яжіться зі своїм сервісним центром.

3. Демонтаж масляного піддону

Металеві масляні піддони
Замініть тільки масляний фільтр і сальник. Відкрутіть гвинти масляного піддону в послідовності, зазначеної автовиробником, щоб не допустити деформації піддону. Після цього витягніть старий масляний фільтр і злийте масло, що залишилося з масляного піддону і постійного магніту.
Потім встановіть новий масляний фільтр і прокладку шайбу. Дотримуйтесь передбачений момент затяжки. Якщо ви використовуєте комплект для заміни масла ZF Aftermarket, то знайдете масляний фільтр і прокладку шайбу в комплекті.

Пластикові масляні піддони
Такі деталі замінюються повністю. Масляний фільтр і ущільнювальна шайба вбудовані в новий піддон.

4. Монтаж масляного піддону

Для монтажу нового або очищеного масляного піддону використовуйте нові гвинти. Якщо використовується комплект для заміни масла ZF Aftermarket, всі необхідні гвинти можна знайти в ньому. При затягуванні гвинтів завжди дотримуйтесь порядок і момент затяжки, запропоновані автовиробником.

Схематичний приклад порядку виконання затяжки: хрест-навхрест, починаючи відцентру. Всі гвинти спочатку необхідно закрутити вручну, а потім затягнути вправильній послідовності з дотриманням передбаченого моменту затягування.

5. Установка різьбовій пробки маслосливного отвору

Тепер встановіть нову різьбову пробку маслосливного отвору з новим ущільненням. Дотримуйтесь при цьому передбачений момент затяжки.

6. Заправка трансмісійним маслом ZF

Будьте гранично обережні при заправці масла. Заправка надмірного або недостатнього обсягу масла або заправка масла неправильної температури може пошкодити коробку передач. Відкрийте різьбову пробку автоматичної коробки передач і заливайте спеціальне масло ZF-LIFEGUARDFLUID до тих пір, поки воно не почне переливатися з маслозаправочного отвору. Не використовуйте присадки або чистячі засоби, так як вони можуть змінити хімічний склад трансмісійного масла.

7. Запуск двигуна

Запустіть двигун в режимі холостого ходу і продовжуйте заливати масло до тих пір, поки воно не почне переливатися з маслозаправочного отвору.

Тепер по черзі виберіть режими руху R і D. Після цього перемикайте передачі відповідно до наведеної нижче таблиці типів коробок передач (A, B або C).

Тип коробки передач Вибір передачі Час утримування передачі Додаткові дії
A з 1 на 3 3 сек.
B з 1 на 4 10 сек.
C всі 10 сек. Підтримуйте частоту обертання двигуна на позначці 2 000 об / хв протягом 30 секунд, щоб заповнити маслом гідротрансформатор.

8. Перевірка температури масла

Перевірте температуру масла. Вона повинна бути в межах 30-35 ° C для 6HP і максимум 40 ° C для 8HP. Двигун повинен нагрітися або охолонути, щоб відрегулювати температуру масла.

9. Контроль рівня масла

Якщо температура масла становить від 30 ° C до 35 ° C для 6HP і 40 ° C для 8HP, перевірте рівень масла. Якщо воно не переливається з маслозаправочного отвору, то кількість недостатньо. В цьому випадку долийте спеціальне масло ZF-LIFEGUARDFLUID, щоб воно переливалося з отвору.

Двигун повинен працювати до тих пір, поки температура коробки передач не досягне 40 ° C і з маслозаправочного отвору не виходитимуть краплі олії. Вставте різьбову пробку і закрутіть її з необхідним моментом затягування.

10. Вимкнення двигуна

Тепер можете вимкнути двигун. Заміна масла закінчена.

Як продовжити життя підвіски ?

Як продовжити життя підвіски?

Що і як зношується в підвісці?

Підвіска більшості машин містить, за великим рахунком, одні і ті ж компоненти. Важелі підвісок кріпляться за допомогою гумових сайлент-блоків і сферичних шарнірів, для гасіння коливань використовуються амортизатори, для запобігання кренів - стабілізатори поперечної стійкості, а пружини просто підтримують потрібну висоту підвіски. Всі компоненти зношуються по-різному і дуже по-різному коштують. Вивчимо всіелементи по порядку.



Стабілізатори поперечної стійкості


Цей компонент здається не найважливішим для спокійного руху, його завдання полягає лише в тому, щоб зменшувати крени в крутих поворотах. Але ось торсіон стабілізатора і його кріплення зазвичай найбільше швидко зношуються. По-перше, він встановлений в простих гумових втулках в силу конструктивних особливостей йому потрібно вільно переміщатися, так що сайлент-блоки в цьому випадку не підходять.


А до важелів підвіски машини торсіон кріпиться через досить прості вузли, зазвичай звані стійками стабілізатора. Ці найпростіші деталі з двома шарнірами зазвичай намагаються зробити максимально легкими, часто навіть виконують з пластика. Так що зношуються вони швидко, особливо якщо колеса часто "танцюють джигу" на кривій доріжці.


Любий зазор в вузлах стабілізатора або його стійок швидко віддається вкрай неприємними звуками в салоні машини.


Що впливає на їх ресурс?

Нерівності дороги і абразив, тобто пісок. А ще неакуратне поводження з машиною, стоянка з "перекосом" по діагоналі або з великим бічним ухилом. Як продовжити термін служби? Просто їздити акуратніше і по чистим дорогах, використовувати посилені компоненти.


 Амортизатори


На частку цього вузла доводиться робота по гасінню всіх коливань кузова після проходження поворотів і нерівностей. Усередині амортизатора при будь-якому переміщенні кузова машини відносно дорогарідина проходить через клапани і калібрувальні отвори, при цьому вона нагрівається і розсіює енергію розгойдування. Хіба що дуже жорсткі удари можуть викликати заклинювання і пошкодження клапанів. А екстремально високі можуть викликати вигини штоків і корпусів, особливо в підвісках, де амортизатор є частиною несучої конструкції.


Очевидно, що зношуються клапани і ущільнення поршня амортизатора, але такий знос йде дуже довго, і якби все обмежувалося їм, то термін служби амортизаторів був би майже нескінченним. Крім цього, змінює свої властивості масло в амортизаторі, зазвичай воно розріджується, втрачає присадки, необхідні для підтримки в робочому стані пластикових і гумових ущільнень і мастила штоків.


Знос сильно залежить від температури амортизатора, а значить, від тепловідведення від нього і від енергії, яку йому доводиться розсіювати. На нерівній дорозі на завантаженій машині в жарку погоду і на малій швидкості амортизаторам точно доводиться важко. Можна навіть "закип'ятити" амортизатори, вони при цьому явно втрачають в ефективності і можуть потекти.


Ускладнює ситуацію налиплого на нього бруду,це перешкоджає нормальному тепловідводу. Але бруд робить ще одну погану справу, потрапляючи на ущільнення штока амортизатора і при цьому пошкоджуючи його. І в гідравлічну рідину потрапляють продукти зносу штока і пил, а масло починає просочуватися назовні.


Що впливає на ресурс?

Зрозуміло, що основні вороги амортизатора - це, власне, ями і бруд. З брудом можна боротися, встановлюючи гумові пильовики штоків, що іноді сильно підвищує ресурс цього недешевого вузла підвіски, а ось з ямами боротися вже складніше - всі ями не об'їхати, можна лише намагатися уникати "ударних" навантажень і не допускати пробоїв підвісок і і серйозних перегрівань амортизаторів .


Сайлент-блоки


Геніальна ідея використовувати вузол, в якому немає тертя, а переміщення частин підвіски відбувається за рахунок пружної деформації гуми, справила свого часу революцію вавтобудуванні. Такий вузол не вимагає мастила, немає зазорів, шумів, в ньому немає зносу, і, здавалося б, він вічний. Але в реальному житті все не так.


Зношується гума сайлент-блоків, втрачає пружність, тріскається і розшаровується. Тим більше що часто це не гума зовсім, а складний "бутерброд" з полімерів.


Часто пластична частина відривається від металевої основи, разом втрачаючи пружність як мінімум в одному з напрямків, а в іншому швидко збільшуються люфти. З зносом таких вузлів все ще трохи складніше. По-перше, його знос залежить від його деформації, а значить, і початкової установки, середнього завантаження, стану пружин підвіски, температури і навіть віку самої деталі. По-друге, дорожнійбруд теж впливає, агресивні компоненти руйнують поверхневий шар, волога взимку руйнує контакт гуми і металу, та й влітку корозія займається тим же самим. Солі можуть прямо руйнувати шар полімерів, викликаючи передчасне старіння сайлентблоків.


Що впливає на ресурс?

В першу чергу загальний стан підвісок і завантаження машини. Сильно впливає амплітуда переміщень підвіски - при малій амплітуді ресурс вузла дуже великий, при збільшенні різко падає. Дуже шкідливі для гуми сайлент-блоків занадто низькі і дуже високі температури. Шкодить і агресивна хімія. Але виходить, що найбільше впливає стан інших вузлів підвіски амортизаторів і пружин, і особливо правильність кутів установки.


Шарніри (кульові опори)


Без сферичних або інших типів шарнірів підвіски машин не обходяться. Іноді їх всього кілька, - тільки кульові опори в передній підвісці, а іноді їх декілька десятків, як в багатоважельних підвісках інших іномарок. Плюси такого вузла в порівнянні з сайлент-блоками - це в першу чергу жорсткість в одному або двох напрямках і вільне переміщення у всіх інших, що робить їх незамінними в рульовому напрямку і в вузлах підвісках машин з великими ходами.


Грязі такі вузли теж давно не бояться. У всіх машинах в шарнірах мастило закладена на весь термін служби вузла і захищена від навколишнього середовища міцним чохлом, і, поки він цілий, її вистачає. Але у жорсткості вузла є і свої недоліки, наприклад, шарніри куди дошкульніше до вібрацій і жорстким ударам, ніж сайлент-блоки. А ще тонкий чохол може порватися, і тоді ресурс знизиться до декількох сотень кілометрів пробігу.


Що впливає на ресурс?

В першу чергу шкодять жорсткі удари, начебто стиків і трамвайних рейок. Особливо сильно впливає на ресурс установка низкопрофильной гуми. Дуже шкодить шарнірам поганий стан амортизаторів, це сильно збільшує навантаження. Зрозуміло, впливає і загальне переміщення підвісок, а значить, і стан доріг, адже для шарніра кожен рух - це маленький, але знос. В силу герметичній конструкції майже не впливає бруд, температура і вологість, шарніри майже не гріються. Статичне навантаження і положення підвіски майже не впливають на знос.


Пружини


Пружини теж схильні до зносу, і їх повільне "осідання" може сильно вплинути на ресурс сайлент-блоків підвіски і амортизаторів. Сама пружина досить довговічна, поломки трапляються хіба що через корозію або екстремального перевантаження, найчастіше в дуже холодну погоду, коли сталь стає крихкою. Зламати сталевий пруток товщиною в вісім-дванадцять міліметрів в діаметрі не так то просто навіть спеціально.


Що впливає на ресурс?

В першу чергу завантаження машини і часте рух по дуже поганих дорогах, з великою амплітудою переміщення підвісок. Впливає і обслуговування - брудна пружина іржавіє швидше і частіше ламається, так що не забувайте мити і підновляти шар антикора на пружині.


Всі вузли підвіски дивним чином залежать один від одного. Сайлент-блоки залежать від пружин і від амортизаторів, кульові шарніри від амортизаторів, стану гумових опор підвісок і сайлент-блоків. Амортизатори від пружин. І всі вони залежать від стану дороги, стилю водіння і забрудненості доріг. Дуже погані для підвісок поєднання швидкого руху з великим навантаженням на амортизатори по брудній і нерівній дорозі і безліч жорстких ударів.

Працюємо з усіма регіонами України.

Інтернет магазин автозапчастин SK-AutoParts працює з усіма регіонами України.

Київ, Харків, Донецьк, Дніпропетровськ, Одеса, Львів, Запоріжжя, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Миколаїв, Полтава, Рівне, Сімферополь, Суми, Тернопіль, Ужгород, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці, Маріуполь, Макіївка, Севастополь, Горлівка, Дніпродзержинськ, Кременчук, Біла Церква, Краматорськ, Мелітополь, Керч, Нікополь, Слов'янськ, Бердянськ, Ужгород, Алчевськ, Павлоград, Сєвєродонецьк, Євпаторія, Лисичанськ, Кам'янець-Подільський.

У нашому інтернет магазині Ви можете придбати:

Деталі підвіски і рульового управління, підшипники, деталі гальмівної системи, зчеплення, фільтри, деталі системи охолодження двигуна, елементи ГРМ, деталі моторної і трансмісійної груп, оптика, елементи кузова, електродеталі. 

Ми працюємо тільки з перевіреними виробниками і постачальниками автозапчастин.

SK-AutoParts пропонує якість за розумною ціною, у нас завжди найкращі ціни !

Ми пропонуєм великій вибір автозапчастин.

В нашому магазині можна придбати автозапчастини для автомобілів іноземного виробництва AUDI, BMW, CITROEN,DAEWOO, FIAT, FORD, HONDA, HYUNDAI, KIA, MAZDA, MERCEDES, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SEAT, SKODA, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO, CHRYSLER, DODGE, JEEP, GMC, CHEVROLET, PONTIAC, SATURN, MERCURY, BUICK, CADILLAC, HUMMER, ACURA, INFINITI, LEXUS,вибір і покупка запчастин не займуть у вас багато часу: просто надішліть заявку і ми оперативно підберемо для вас якісні запчастини за розумною ціною .

ZF Aftermarket пропонує все для заміни трансмісійного масла в одному комплекті

ZF Aftermarket пропонує все для заміни
трансмісійного масла в одному комплекті

 
ZF Aftermarket пропонує СТО відповідне
трансмісійне масло для АКПП в легкових автомобілях
Комплекти для заміни масла для швидкого і простого
технічне обслуговування
Поради експертів по заміні масла для оптимізації
результатів техобслуговування

 
Комплекти для заміни масла від ZF Aftermarket можуть застосовуватися
для більш ніж 600 типів автомобілів з п'яти-, шести- і
восьмиступінчастою АКПП ZF. Таким чином, СТО отримують
виготовлений як на замовлення комплект з усіма необхідними для
заміни трансмісійного масла компонентами з одних рук;
завдяки цьому СТО вже не доводиться вишукувати і замовляти
необхідні деталі окремо. До того ж ZF Aftermarket
підтримує СТО корисними порадами щодо належного
застосування комплектів для заміни масла: заміна потрібного
трансмісійного масла, через рекомендовані інтервали часу,
має важливе значення для запобігання виходу з ладу
окремих компонентів і збереження якості перемикання, а
також роботи коробки передач. Наявне в даний час
навчальний відео для СТО (ZF Workshop Hangout-Video) дає
можливість глибокого ознайомлення з процесами заміни
трансмісійного масла.

 
Всі трансмісії ZF для забезпечення максимально можливої ​​якості
серійно заповнені частково або повністю синтетичним маслом ZF-
LifeguardFluid. Однак при навантаженні, що перевищує середній рівень,
наприклад, через часту їзди з причепом або швидкої спортивної їзди
масло може передчасно постаріти. Тому СТО слід
рекомендувати своїм клієнтам заміну трансмісійного масла кожні
80 - 120 тисяч кілометрів або через 8 років. Спеціальні комплекти для
заміни масла від ZF Aftermarket, оснащені всіма необхідними
компонентами, дають СТО можливість швидко, ефективно і без проблем
проводити заміну масла в коробці передач, і завдяки цьому бути
професіоналом своєї справи.

 
Економте час і гроші
У комплектах для заміни масла від ZF Aftermarket є все необхідне:
від фільтра, прокладок і болтів, до магнітів і масляних піддонів для
швидкої заміни трансмісійного масла в автомобілях з п'яти- або
шестиступінчастими АКПП ZF. ZF доповнив свій асортимент
комплектів по заміні масла ще й комплектами длявосьмиступінчастих

автоматичних коробок передач. Тепер СТО мають можливість
замовляти комплекти для заміни масла в залежності від своїх
потреб. Існують комплекти для заміни масла з сімома літрами
ZF-LifeguardFluid або без них. ZF-LifeguardFluid 9 додатково є
в реченні у вигляді літрової пляшки, а ZF-LifeguardFluid 5,6 і 8
доступно ще і в 20-літровій тарі для СТО з більш високими
потребами.

 

Поради експертів: ефективна заміна трансмісійного масла
Як компетентного партнера ZF Aftermarket надає підтримку
СТО: інформує про інноваційні продукти, пропонує широкий
спектр послуг, таких як: забезпечення технічною інформацією та
проведення тренингів. Для кваліфікованої і професійної
заміни трансмісійного масла ZF Aftermarket рекомендує СТО завжди
діяти в суворій відповідності до вказівок виробника
транспортного засобу і дотримуватися наступних порад від
експертів ZF:
   
Якщо в коробці передач вже немає масла, то ні в якому разі
не можна запускати двигун або буксирувати автомобіль. перед
будь-якою роботою по ремонту двигун повинен бути охолоджений, а
перемикач швидкостей встановлений в нейтральне положення(N).
Особливої ​​ретельності вимагає заміна масляного піддону: у
старого піддона спочатку потрібно викрутити все болти в
запропонованої послідовності, щоб ніщо не зламалося.
Це правило діє в зворотному порядку і при укрученні
нового піддону з ущільненням, причому тут додатково
необхідно дотримуватися правильний момент затяжки.
Перед заповненням новим маслом спочатку потрібно усунути всі
залишки масла.
Дозволяється застосовувати тільки передбачене для конкретної
коробки передач масло ZF-LifeguardFluid, до того ж без
додаткових присадок, так як присадки змінюють хімічний
склад масла. Невідповідний масло може зруйнувати не тільки
окремі компоненти, але і всю коробку передач.
Рівень трансмісійного масла повинен точно відповідати
інструкції по заливці. Якщо він занадто низький, то
пошкоджується коробка передач. При занадто високому рівні
масла зайве масло, як тільки воно нагріється, внаслідок
переповнення випливає з коробки передач і, потрапляючи на гарячі
деталі, такі як частини вихлопної системи, можеспалахнути.