Ресурс автоматичних коробок передач

У 20-му столітті в капремонті зустрічалися в основному рідкісні 4-х ступенева АКПП. Це - досить прості і надійні агрегати, які працюють без складного і дорогого ремонту не одну сотню тисяч кілометрів, не вимагають особливої ​​уваги і їздять на будь-якому маслі. А нагадують про себе через багато років після випуску. 4-х ступки мали величезний запас міцності за рахунок того, що не дозволяли перевантажувати машину швидкими разгонами. Майстри зустрічають безліч 4-х ступеневих коробок які пройшли мільйон кілометрів, особливо задньопривідних поздовжнього розташування. Передньопривідні теж легко доживають до кінця життя самого автомобіля, трапиться це в 500 ткм або пізніше. За умови своєчасного обслуговування, до якого входять і планові капремонти. 
З середини 1990-х стали випускатися вже інтелектуальні, та й примхливі автомати: спочатку поодинокі 5-ти ступеневі АКПП (722.6 і 5HP19), а з початку століття і масові 6-ти ступеневі, у яких електроніка підвищувала ккд за рахунок прослизання блокування гідротрансформатора. Це нововведення дало водіям раніше небачені можливості динаміки розгонів і практично засудило до вимирання механічні КПП. Але при цьому і значно зменшився ресурс самих АКПП, викликавши одночасно бум капремонтів і майстерень по ремонту АКПП. Ресурс 6-ти ступеневих автоматів сильно залежить від року випуску. Перші пару років майже всі автомати мають проблеми але вже традиційно для монстрів Aisin, Jatco і ZF їх коробки з відсотком близьким до 99% доживають до смерті самого автомобіля, різниця тільки в тому, що одні потрібно ремонтувати кожні 100-200 ткм і трохи дорожче, а інші - через 300-400 ткм і трохи дешевше.