Як замінити масло АКПП і на що звернути увагу.

Автоматичні коробки передач ZF заправлені спеціально призначеним для них трансмісійним маслом ZF-LIFEGUARDFLUID. При високих робочих температурах масло в автоматичних коробках передач старіє швидше, ніж при штатних умовах. Залежно від режиму водіння (наприклад, при водінні на високих швидкостях або спортивному стилі водіння), ZF рекомендує міняти трансмісійне масло кожні 100 000 км або не пізніше ніж через 8 років експлуатації.

Як здійснити заміну трансмісійного масла легкового автомобіля інструкція:

1. Перед заміною масла

Ретельно дотримуйтеся інструкцій автовиробника, щоб не пошкодити коробку передач! Наприклад, не можна допускати роботу двигуна, якщо в коробці передач не залишилося масла. У такому разі не можна також буксирувати автомобіль.

2. Злив масла

Спочатку демонтуйте всі необхідні деталі облицювання днища автомобіля.

Злийте масло з коробки передач через різьбову пробку маслосливного отвори на дні масляного піддону в підходящу ємність.

Якщо масло пахне гаром, містить пластівці або в гіршому випадку фрагменти металу, це говорить про пошкодження коробки передач. В цьому випадку негайно зв'яжіться зі своїм сервісним центром.

3. Демонтаж масляного піддону

Металеві масляні піддони
Замініть тільки масляний фільтр і сальник. Відкрутіть гвинти масляного піддону в послідовності, зазначеної автовиробником, щоб не допустити деформації піддону. Після цього витягніть старий масляний фільтр і злийте масло, що залишилося з масляного піддону і постійного магніту.
Потім встановіть новий масляний фільтр і прокладку шайбу. Дотримуйтесь передбачений момент затяжки. Якщо ви використовуєте комплект для заміни масла ZF Aftermarket, то знайдете масляний фільтр і прокладку шайбу в комплекті.

Пластикові масляні піддони
Такі деталі замінюються повністю. Масляний фільтр і ущільнювальна шайба вбудовані в новий піддон.

4. Монтаж масляного піддону

Для монтажу нового або очищеного масляного піддону використовуйте нові гвинти. Якщо використовується комплект для заміни масла ZF Aftermarket, всі необхідні гвинти можна знайти в ньому. При затягуванні гвинтів завжди дотримуйтесь порядок і момент затяжки, запропоновані автовиробником.

Схематичний приклад порядку виконання затяжки: хрест-навхрест, починаючи відцентру. Всі гвинти спочатку необхідно закрутити вручну, а потім затягнути вправильній послідовності з дотриманням передбаченого моменту затягування.

5. Установка різьбовій пробки маслосливного отвору

Тепер встановіть нову різьбову пробку маслосливного отвору з новим ущільненням. Дотримуйтесь при цьому передбачений момент затяжки.

6. Заправка трансмісійним маслом ZF

Будьте гранично обережні при заправці масла. Заправка надмірного або недостатнього обсягу масла або заправка масла неправильної температури може пошкодити коробку передач. Відкрийте різьбову пробку автоматичної коробки передач і заливайте спеціальне масло ZF-LIFEGUARDFLUID до тих пір, поки воно не почне переливатися з маслозаправочного отвору. Не використовуйте присадки або чистячі засоби, так як вони можуть змінити хімічний склад трансмісійного масла.

7. Запуск двигуна

Запустіть двигун в режимі холостого ходу і продовжуйте заливати масло до тих пір, поки воно не почне переливатися з маслозаправочного отвору.

Тепер по черзі виберіть режими руху R і D. Після цього перемикайте передачі відповідно до наведеної нижче таблиці типів коробок передач (A, B або C).

Тип коробки передач Вибір передачі Час утримування передачі Додаткові дії
A з 1 на 3 3 сек.
B з 1 на 4 10 сек.
C всі 10 сек. Підтримуйте частоту обертання двигуна на позначці 2 000 об / хв протягом 30 секунд, щоб заповнити маслом гідротрансформатор.

8. Перевірка температури масла

Перевірте температуру масла. Вона повинна бути в межах 30-35 ° C для 6HP і максимум 40 ° C для 8HP. Двигун повинен нагрітися або охолонути, щоб відрегулювати температуру масла.

9. Контроль рівня масла

Якщо температура масла становить від 30 ° C до 35 ° C для 6HP і 40 ° C для 8HP, перевірте рівень масла. Якщо воно не переливається з маслозаправочного отвору, то кількість недостатньо. В цьому випадку долийте спеціальне масло ZF-LIFEGUARDFLUID, щоб воно переливалося з отвору.

Двигун повинен працювати до тих пір, поки температура коробки передач не досягне 40 ° C і з маслозаправочного отвору не виходитимуть краплі олії. Вставте різьбову пробку і закрутіть її з необхідним моментом затягування.

10. Вимкнення двигуна

Тепер можете вимкнути двигун. Заміна масла закінчена.