інформація

Як замінити масло АКПП і на що звернути увагу.

Автоматичні коробки передач ZF заправлені спеціально призначеним для них трансмісійним маслом ZF-LIFEGUARDFLUID. При високих робочих температурах масло в автоматичних коробках передач старіє швидше, ніж при штатних умовах. Залежно від режиму водіння (наприклад, при водінні на високих швидкостях або спортивному стилі водіння), ZF рекомендує міняти трансмісійне масло кожні 100 000 км або не пізніше ніж через 8 років експлуатації.

Як здійснити заміну трансмісійного масла легкового автомобіля інструкція:

1. Перед заміною масла

Ретельно дотримуйтеся інструкцій автовиробника, щоб не пошкодити коробку передач! Наприклад, не можна допускати роботу двигуна, якщо в коробці передач не залишилося масла. У такому разі не можна також буксирувати автомобіль.

2. Злив масла

Спочатку демонтуйте всі необхідні деталі облицювання днища автомобіля.

Злийте масло з коробки передач через різьбову пробку маслосливного отвори на дні масляного піддону в підходящу ємність.

Якщо масло пахне гаром, містить пластівці або в гіршому випадку фрагменти металу, це говорить про пошкодження коробки передач. В цьому випадку негайно зв'яжіться зі своїм сервісним центром.

3. Демонтаж масляного піддону

Металеві масляні піддони
Замініть тільки масляний фільтр і сальник. Відкрутіть гвинти масляного піддону в послідовності, зазначеної автовиробником, щоб не допустити деформації піддону. Після цього витягніть старий масляний фільтр і злийте масло, що залишилося з масляного піддону і постійного магніту.
Потім встановіть новий масляний фільтр і прокладку шайбу. Дотримуйтесь передбачений момент затяжки. Якщо ви використовуєте комплект для заміни масла ZF Aftermarket, то знайдете масляний фільтр і прокладку шайбу в комплекті.

Пластикові масляні піддони
Такі деталі замінюються повністю. Масляний фільтр і ущільнювальна шайба вбудовані в новий піддон.

4. Монтаж масляного піддону

Для монтажу нового або очищеного масляного піддону використовуйте нові гвинти. Якщо використовується комплект для заміни масла ZF Aftermarket, всі необхідні гвинти можна знайти в ньому. При затягуванні гвинтів завжди дотримуйтесь порядок і момент затяжки, запропоновані автовиробником.

Схематичний приклад порядку виконання затяжки: хрест-навхрест, починаючи відцентру. Всі гвинти спочатку необхідно закрутити вручну, а потім затягнути вправильній послідовності з дотриманням передбаченого моменту затягування.

5. Установка різьбовій пробки маслосливного отвору

Тепер встановіть нову різьбову пробку маслосливного отвору з новим ущільненням. Дотримуйтесь при цьому передбачений момент затяжки.

6. Заправка трансмісійним маслом ZF

Будьте гранично обережні при заправці масла. Заправка надмірного або недостатнього обсягу масла або заправка масла неправильної температури може пошкодити коробку передач. Відкрийте різьбову пробку автоматичної коробки передач і заливайте спеціальне масло ZF-LIFEGUARDFLUID до тих пір, поки воно не почне переливатися з маслозаправочного отвору. Не використовуйте присадки або чистячі засоби, так як вони можуть змінити хімічний склад трансмісійного масла.

7. Запуск двигуна

Запустіть двигун в режимі холостого ходу і продовжуйте заливати масло до тих пір, поки воно не почне переливатися з маслозаправочного отвору.

Тепер по черзі виберіть режими руху R і D. Після цього перемикайте передачі відповідно до наведеної нижче таблиці типів коробок передач (A, B або C).

Тип коробки передач Вибір передачі Час утримування передачі Додаткові дії
A з 1 на 3 3 сек.
B з 1 на 4 10 сек.
C всі 10 сек. Підтримуйте частоту обертання двигуна на позначці 2 000 об / хв протягом 30 секунд, щоб заповнити маслом гідротрансформатор.

8. Перевірка температури масла

Перевірте температуру масла. Вона повинна бути в межах 30-35 ° C для 6HP і максимум 40 ° C для 8HP. Двигун повинен нагрітися або охолонути, щоб відрегулювати температуру масла.

9. Контроль рівня масла

Якщо температура масла становить від 30 ° C до 35 ° C для 6HP і 40 ° C для 8HP, перевірте рівень масла. Якщо воно не переливається з маслозаправочного отвору, то кількість недостатньо. В цьому випадку долийте спеціальне масло ZF-LIFEGUARDFLUID, щоб воно переливалося з отвору.

Двигун повинен працювати до тих пір, поки температура коробки передач не досягне 40 ° C і з маслозаправочного отвору не виходитимуть краплі олії. Вставте різьбову пробку і закрутіть її з необхідним моментом затягування.

10. Вимкнення двигуна

Тепер можете вимкнути двигун. Заміна масла закінчена.

Як продовжити життя підвіски ?

Як продовжити життя підвіски?

Що і як зношується в підвісці?

Підвіска більшості машин містить, за великим рахунком, одні і ті ж компоненти. Важелі підвісок кріпляться за допомогою гумових сайлент-блоків і сферичних шарнірів, для гасіння коливань використовуються амортизатори, для запобігання кренів - стабілізатори поперечної стійкості, а пружини просто підтримують потрібну висоту підвіски. Всі компоненти зношуються по-різному і дуже по-різному коштують. Вивчимо всіелементи по порядку.



Стабілізатори поперечної стійкості


Цей компонент здається не найважливішим для спокійного руху, його завдання полягає лише в тому, щоб зменшувати крени в крутих поворотах. Але ось торсіон стабілізатора і його кріплення зазвичай найбільше швидко зношуються. По-перше, він встановлений в простих гумових втулках в силу конструктивних особливостей йому потрібно вільно переміщатися, так що сайлент-блоки в цьому випадку не підходять.


А до важелів підвіски машини торсіон кріпиться через досить прості вузли, зазвичай звані стійками стабілізатора. Ці найпростіші деталі з двома шарнірами зазвичай намагаються зробити максимально легкими, часто навіть виконують з пластика. Так що зношуються вони швидко, особливо якщо колеса часто "танцюють джигу" на кривій доріжці.


Любий зазор в вузлах стабілізатора або його стійок швидко віддається вкрай неприємними звуками в салоні машини.


Що впливає на їх ресурс?

Нерівності дороги і абразив, тобто пісок. А ще неакуратне поводження з машиною, стоянка з "перекосом" по діагоналі або з великим бічним ухилом. Як продовжити термін служби? Просто їздити акуратніше і по чистим дорогах, використовувати посилені компоненти.


 Амортизатори


На частку цього вузла доводиться робота по гасінню всіх коливань кузова після проходження поворотів і нерівностей. Усередині амортизатора при будь-якому переміщенні кузова машини відносно дорогарідина проходить через клапани і калібрувальні отвори, при цьому вона нагрівається і розсіює енергію розгойдування. Хіба що дуже жорсткі удари можуть викликати заклинювання і пошкодження клапанів. А екстремально високі можуть викликати вигини штоків і корпусів, особливо в підвісках, де амортизатор є частиною несучої конструкції.


Очевидно, що зношуються клапани і ущільнення поршня амортизатора, але такий знос йде дуже довго, і якби все обмежувалося їм, то термін служби амортизаторів був би майже нескінченним. Крім цього, змінює свої властивості масло в амортизаторі, зазвичай воно розріджується, втрачає присадки, необхідні для підтримки в робочому стані пластикових і гумових ущільнень і мастила штоків.


Знос сильно залежить від температури амортизатора, а значить, від тепловідведення від нього і від енергії, яку йому доводиться розсіювати. На нерівній дорозі на завантаженій машині в жарку погоду і на малій швидкості амортизаторам точно доводиться важко. Можна навіть "закип'ятити" амортизатори, вони при цьому явно втрачають в ефективності і можуть потекти.


Ускладнює ситуацію налиплого на нього бруду,це перешкоджає нормальному тепловідводу. Але бруд робить ще одну погану справу, потрапляючи на ущільнення штока амортизатора і при цьому пошкоджуючи його. І в гідравлічну рідину потрапляють продукти зносу штока і пил, а масло починає просочуватися назовні.


Що впливає на ресурс?

Зрозуміло, що основні вороги амортизатора - це, власне, ями і бруд. З брудом можна боротися, встановлюючи гумові пильовики штоків, що іноді сильно підвищує ресурс цього недешевого вузла підвіски, а ось з ямами боротися вже складніше - всі ями не об'їхати, можна лише намагатися уникати "ударних" навантажень і не допускати пробоїв підвісок і і серйозних перегрівань амортизаторів .


Сайлент-блоки


Геніальна ідея використовувати вузол, в якому немає тертя, а переміщення частин підвіски відбувається за рахунок пружної деформації гуми, справила свого часу революцію вавтобудуванні. Такий вузол не вимагає мастила, немає зазорів, шумів, в ньому немає зносу, і, здавалося б, він вічний. Але в реальному житті все не так.


Зношується гума сайлент-блоків, втрачає пружність, тріскається і розшаровується. Тим більше що часто це не гума зовсім, а складний "бутерброд" з полімерів.


Часто пластична частина відривається від металевої основи, разом втрачаючи пружність як мінімум в одному з напрямків, а в іншому швидко збільшуються люфти. З зносом таких вузлів все ще трохи складніше. По-перше, його знос залежить від його деформації, а значить, і початкової установки, середнього завантаження, стану пружин підвіски, температури і навіть віку самої деталі. По-друге, дорожнійбруд теж впливає, агресивні компоненти руйнують поверхневий шар, волога взимку руйнує контакт гуми і металу, та й влітку корозія займається тим же самим. Солі можуть прямо руйнувати шар полімерів, викликаючи передчасне старіння сайлентблоків.


Що впливає на ресурс?

В першу чергу загальний стан підвісок і завантаження машини. Сильно впливає амплітуда переміщень підвіски - при малій амплітуді ресурс вузла дуже великий, при збільшенні різко падає. Дуже шкідливі для гуми сайлент-блоків занадто низькі і дуже високі температури. Шкодить і агресивна хімія. Але виходить, що найбільше впливає стан інших вузлів підвіски амортизаторів і пружин, і особливо правильність кутів установки.


Шарніри (кульові опори)


Без сферичних або інших типів шарнірів підвіски машин не обходяться. Іноді їх всього кілька, - тільки кульові опори в передній підвісці, а іноді їх декілька десятків, як в багатоважельних підвісках інших іномарок. Плюси такого вузла в порівнянні з сайлент-блоками - це в першу чергу жорсткість в одному або двох напрямках і вільне переміщення у всіх інших, що робить їх незамінними в рульовому напрямку і в вузлах підвісках машин з великими ходами.


Грязі такі вузли теж давно не бояться. У всіх машинах в шарнірах мастило закладена на весь термін служби вузла і захищена від навколишнього середовища міцним чохлом, і, поки він цілий, її вистачає. Але у жорсткості вузла є і свої недоліки, наприклад, шарніри куди дошкульніше до вібрацій і жорстким ударам, ніж сайлент-блоки. А ще тонкий чохол може порватися, і тоді ресурс знизиться до декількох сотень кілометрів пробігу.


Що впливає на ресурс?

В першу чергу шкодять жорсткі удари, начебто стиків і трамвайних рейок. Особливо сильно впливає на ресурс установка низкопрофильной гуми. Дуже шкодить шарнірам поганий стан амортизаторів, це сильно збільшує навантаження. Зрозуміло, впливає і загальне переміщення підвісок, а значить, і стан доріг, адже для шарніра кожен рух - це маленький, але знос. В силу герметичній конструкції майже не впливає бруд, температура і вологість, шарніри майже не гріються. Статичне навантаження і положення підвіски майже не впливають на знос.


Пружини


Пружини теж схильні до зносу, і їх повільне "осідання" може сильно вплинути на ресурс сайлент-блоків підвіски і амортизаторів. Сама пружина досить довговічна, поломки трапляються хіба що через корозію або екстремального перевантаження, найчастіше в дуже холодну погоду, коли сталь стає крихкою. Зламати сталевий пруток товщиною в вісім-дванадцять міліметрів в діаметрі не так то просто навіть спеціально.


Що впливає на ресурс?

В першу чергу завантаження машини і часте рух по дуже поганих дорогах, з великою амплітудою переміщення підвісок. Впливає і обслуговування - брудна пружина іржавіє швидше і частіше ламається, так що не забувайте мити і підновляти шар антикора на пружині.


Всі вузли підвіски дивним чином залежать один від одного. Сайлент-блоки залежать від пружин і від амортизаторів, кульові шарніри від амортизаторів, стану гумових опор підвісок і сайлент-блоків. Амортизатори від пружин. І всі вони залежать від стану дороги, стилю водіння і забрудненості доріг. Дуже погані для підвісок поєднання швидкого руху з великим навантаженням на амортизатори по брудній і нерівній дорозі і безліч жорстких ударів.

Працюємо з усіма регіонами України.

Інтернет магазин автозапчастин SK-AutoParts працює з усіма регіонами України.

Київ, Харків, Донецьк, Дніпропетровськ, Одеса, Львів, Запоріжжя, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Кіровоград, Луганськ, Луцьк, Миколаїв, Полтава, Рівне, Сімферополь, Суми, Тернопіль, Ужгород, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці, Маріуполь, Макіївка, Севастополь, Горлівка, Дніпродзержинськ, Кременчук, Біла Церква, Краматорськ, Мелітополь, Керч, Нікополь, Слов'янськ, Бердянськ, Ужгород, Алчевськ, Павлоград, Сєвєродонецьк, Євпаторія, Лисичанськ, Кам'янець-Подільський.

У нашому інтернет магазині Ви можете придбати:

Деталі підвіски і рульового управління, підшипники, деталі гальмівної системи, зчеплення, фільтри, деталі системи охолодження двигуна, елементи ГРМ, деталі моторної і трансмісійної груп, оптика, елементи кузова, електродеталі. 

Ми працюємо тільки з перевіреними виробниками і постачальниками автозапчастин.

SK-AutoParts пропонує якість за розумною ціною, у нас завжди найкращі ціни !

Ми пропонуєм великій вибір автозапчастин.

В нашому магазині можна придбати автозапчастини для автомобілів іноземного виробництва AUDI, BMW, CITROEN,DAEWOO, FIAT, FORD, HONDA, HYUNDAI, KIA, MAZDA, MERCEDES, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SEAT, SKODA, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO, CHRYSLER, DODGE, JEEP, GMC, CHEVROLET, PONTIAC, SATURN, MERCURY, BUICK, CADILLAC, HUMMER, ACURA, INFINITI, LEXUS,вибір і покупка запчастин не займуть у вас багато часу: просто надішліть заявку і ми оперативно підберемо для вас якісні запчастини за розумною ціною .

ZF Aftermarket пропонує все для заміни трансмісійного масла в одному комплекті

ZF Aftermarket пропонує все для заміни
трансмісійного масла в одному комплекті

 
ZF Aftermarket пропонує СТО відповідне
трансмісійне масло для АКПП в легкових автомобілях
Комплекти для заміни масла для швидкого і простого
технічне обслуговування
Поради експертів по заміні масла для оптимізації
результатів техобслуговування

 
Комплекти для заміни масла від ZF Aftermarket можуть застосовуватися
для більш ніж 600 типів автомобілів з п'яти-, шести- і
восьмиступінчастою АКПП ZF. Таким чином, СТО отримують
виготовлений як на замовлення комплект з усіма необхідними для
заміни трансмісійного масла компонентами з одних рук;
завдяки цьому СТО вже не доводиться вишукувати і замовляти
необхідні деталі окремо. До того ж ZF Aftermarket
підтримує СТО корисними порадами щодо належного
застосування комплектів для заміни масла: заміна потрібного
трансмісійного масла, через рекомендовані інтервали часу,
має важливе значення для запобігання виходу з ладу
окремих компонентів і збереження якості перемикання, а
також роботи коробки передач. Наявне в даний час
навчальний відео для СТО (ZF Workshop Hangout-Video) дає
можливість глибокого ознайомлення з процесами заміни
трансмісійного масла.

 
Всі трансмісії ZF для забезпечення максимально можливої ​​якості
серійно заповнені частково або повністю синтетичним маслом ZF-
LifeguardFluid. Однак при навантаженні, що перевищує середній рівень,
наприклад, через часту їзди з причепом або швидкої спортивної їзди
масло може передчасно постаріти. Тому СТО слід
рекомендувати своїм клієнтам заміну трансмісійного масла кожні
80 - 120 тисяч кілометрів або через 8 років. Спеціальні комплекти для
заміни масла від ZF Aftermarket, оснащені всіма необхідними
компонентами, дають СТО можливість швидко, ефективно і без проблем
проводити заміну масла в коробці передач, і завдяки цьому бути
професіоналом своєї справи.

 
Економте час і гроші
У комплектах для заміни масла від ZF Aftermarket є все необхідне:
від фільтра, прокладок і болтів, до магнітів і масляних піддонів для
швидкої заміни трансмісійного масла в автомобілях з п'яти- або
шестиступінчастими АКПП ZF. ZF доповнив свій асортимент
комплектів по заміні масла ще й комплектами длявосьмиступінчастих

автоматичних коробок передач. Тепер СТО мають можливість
замовляти комплекти для заміни масла в залежності від своїх
потреб. Існують комплекти для заміни масла з сімома літрами
ZF-LifeguardFluid або без них. ZF-LifeguardFluid 9 додатково є
в реченні у вигляді літрової пляшки, а ZF-LifeguardFluid 5,6 і 8
доступно ще і в 20-літровій тарі для СТО з більш високими
потребами.

 

Поради експертів: ефективна заміна трансмісійного масла
Як компетентного партнера ZF Aftermarket надає підтримку
СТО: інформує про інноваційні продукти, пропонує широкий
спектр послуг, таких як: забезпечення технічною інформацією та
проведення тренингів. Для кваліфікованої і професійної
заміни трансмісійного масла ZF Aftermarket рекомендує СТО завжди
діяти в суворій відповідності до вказівок виробника
транспортного засобу і дотримуватися наступних порад від
експертів ZF:
   
Якщо в коробці передач вже немає масла, то ні в якому разі
не можна запускати двигун або буксирувати автомобіль. перед
будь-якою роботою по ремонту двигун повинен бути охолоджений, а
перемикач швидкостей встановлений в нейтральне положення(N).
Особливої ​​ретельності вимагає заміна масляного піддону: у
старого піддона спочатку потрібно викрутити все болти в
запропонованої послідовності, щоб ніщо не зламалося.
Це правило діє в зворотному порядку і при укрученні
нового піддону з ущільненням, причому тут додатково
необхідно дотримуватися правильний момент затяжки.
Перед заповненням новим маслом спочатку потрібно усунути всі
залишки масла.
Дозволяється застосовувати тільки передбачене для конкретної
коробки передач масло ZF-LifeguardFluid, до того ж без
додаткових присадок, так як присадки змінюють хімічний
склад масла. Невідповідний масло може зруйнувати не тільки
окремі компоненти, але і всю коробку передач.
Рівень трансмісійного масла повинен точно відповідати
інструкції по заливці. Якщо він занадто низький, то
пошкоджується коробка передач. При занадто високому рівні
масла зайве масло, як тільки воно нагріється, внаслідок
переповнення випливає з коробки передач і, потрапляючи на гарячі
деталі, такі як частини вихлопної системи, можеспалахнути.

Двохмасовий маховик або демпферний маховик

Двохмасовий маховик або демпферний маховик застосовується, перш за все, в машинах з дизельними двигунами, але останнім часом він все частіше використовується і в автомобілях з бензиновими моторами. DMF встановлюється в парі з коробками з подвійним зчепленням і з деякими варіаторами.Сьогодні на сучасних автомобілях ресурс демпферного маховика складає в середньому 150-250 тис. км.

Практично кожна заміна зчеплення в сучасному автомобілі означає додаткові витрати на двомасовий маховик.Для чого потрібен двохмасовий маховик (демпферний маховик) ?
Двохмасовий маховик це не що інше, як потужний демпфер крутильних коливань. Він замінив собою кілька невеликих амортизувальних пружин, інтегрованих в диск зчеплення, який, в свою чергу, працював в парі зі звичайним одномасової маховиком. Останній був масивний литий диск, в якому просто нема чому було ламатися. А тим часом, зі збільшенням потужності і максимального крутного моменту, все більше і більше жорсткі норми викидів у вихлопних газах змусили адаптувати сучасні силові агрегати для руху на дуже низьких оборотах. Старі рішення з таким завданням впоратися вже не могли. Двохмасовий маховик дозволяє згладити роботу трансмісії навіть в найнесприятливіших умовах. У машинах зі звичайним маховиком прискорення на високій передачі з низькою швидкості, як правило, викликає сильні вібрації. Подальше прискорення без перемикання на нижчу передачу практично неможливо. А в нинішніх автомобілях з DMF такі симптоми помітити складно, навіть, незважаючи на те, що мотор входить в «резонанс». Все завдяки потужним пружинам в двохмасовому маховику, що поглинає велику частину шуму і вібрацій.
Чому двохмасовий маховик зношується?
Головний ворог двомасових маховиків - великий обертаючий момент сучасних двигунів. Вони відрізняються більш високим тиском, в камері згоряння. Крім того, силові агрегати створені з легких сплавів, які гірше пригнічують вібрації.Факторів, що впливають на ресурс цього вузла, набагато більше і основний фактор це умови експлуатації автомобіля.

Комплекти зчеплення і демпферні маховики доступні для замовлення Каталог: комплекти зчеплення

Фільтр АКПП. Чи потрібно міняти фільтр в автоматі?

Майже кожен власник автомобіля з автоматом задається питанням а чи потрібно міняти фільтр АКПП при заміні масла в коробці? Для цього автовласникові необхідно знати кілька речей.

Чи встановлений фільтр АКПП ?

Масляний фільтр є в будь-якій сучасній автоматичній коробці передач. Його наявність обумовлена тим що АКПП - дуже складний агрегат, масло в якому є робочою основою, завдяки якій і відбувається перемикання передач. Для нормальної роботи будь-якого автомата до якості масла, залитого в АКПП, пред'являються дуже високі вимоги !

Масло повинно мати певні фізичні властивості і його забруднення більше певної межі неприпустимо (саме з цієї причини встановлені сервісні регламенти за термінами заміни масла). Деякі моделі автоматичних коробок укомплектовані навіть не одним, а відразу двома, або навіть трьома фільтрами, один з яких може перебувати всередині, а інший - зовні АКПП. У деяких АКПП крім основних масляних фільтрів, нерідко присутній і магнітний фільтр для металевої стружки, яка може з'явитися під час роботи коробки.


Магнітним фільтром найчастіше є сама зливна пробка в піддоні коробки - її простіше почистити від стружки при заміні масла АКПП. Найчастіше фільтр розташований в середині агрегату (всередині коробки). У більш ранніх моделях АКПП фільтр для масла, встановлений зовні (як на двигуні), але їх кількість з кожним роком стає все менше. Унаслідок розташуванням фільтра всередині коробки, для його заміни, в кращому випадку, доводиться знімати масляний піддон, а в гіршому - навіть розбирати саму АКПП, що є досить складною роботою, що вимагає високої кваліфікації майстра, тому через складність робіт по заміні фільтра і масла в автоматі, вартість в хорошому сервісі може бути досить високою.

Коли проводиться заміна фільтра?

Терміни заміни масляного фільтра АКПП залежать від його місця розташування в коробці. Якщо фільтр знаходиться відразу за піддоном коробки тоді в регламентних роботах по автомобілю вказується спосіб заміни масла в АКПП (зі зняттям піддона) і одночасною заміною масляного фільтра.

У деяких випадках автовиробники взагалі ніяк не регламентують заміну фільтру або вказують, що він розрахований на весь термін служби коробки.

Досить часто це пов'язано з тим, що фільтр знаходиться досить (глибоко) і щоб до нього дістатися - потрібно розбирати сам автомат. На таких моделях АКПП виробник, як правило, передбачає фільтр з металевої сітки, розрахованої на весь термін служби коробки.

Профілактика АКПП краще ремонту АКПП !

АКПП надзвичайно чутлива до чистоти масла. В цьому відношенні вона навіть більш вимоглива ніж двигун. Звичайно перевагою АКПП є відсутність елементів згоряння - це значить, що робоча рідина протягом певного періоду знаходиться в кращому стані, але це не позбавляє від поступового і закономірного зносу механічних компонентів АКПП.

Масло в коробці передач в процесі експлуатації втрачає свої властивості. З'являються бруд, елементи зносу матеріалів (порошкоподібна маса, а в деяких випадках і металева стружка), накопичується вода (100% герметичність всередині АКПП не створити і всередину в процесі потрапляють вода і бруд). Перегрів АКПП призводить до серйозного погіршення якостей масла. Крім цього, як і у моторних масел, в оліях АКПП поступово зменшується вплив присадок, необхідних для належного функціонування масла. Поступове зношення прокладок і ущільнювачів, необхідних в коробці передач, щоб запобігти витоку, призводить до падіння рівня масла і зростання зносу.

Своєчасна заміна робочої рідини АКПП могла б запобігти всі ці проблеми і тим самим заощадити фінанси на ремонті.


Підсумок

Пам'ятайте: напис "довічний термін масла в АКПП" в інструкції до автомобіля ні про що не говорить (це рекламний хід). Якщо ви хочете, щоб АКПП служила вам якомога довше, масло обов'язково потрібно періодично міняти. Перевірку рівня рідини слід проводити кожні 30 000 км, першу заміну протягом 100 000 км, а наступні кожні 60 000 км при стандартному навантаженні і кожні 30 000 км при підвищеному навантаженні.

При заміні крім нового масла рекомендується і заміна нового масляного фільтра, а також нової прокладки піддону АКПП.

Комплекти для заміни трансмісійного масла - нове життя для Вашої АКПП

ZF Services розширив пропозицію по наборам для заміни масла в АКПП для легкових автомобілів. З цього моменту існує можливість замовити компоненти для заміни трансмісійного масла відповідно до індивідуальних потреб автомобіля.
ZF Services, розширюючи асортимент даної продукції, зробив доступним до замовлення масло преміум-класу:
ZF-LIFEGUARDFLUID 5ZF-LIFEGUARDFLUID 6ZF-LIFEGUARDFLUID 8,
ZF-LIFEGUARDFLUID 9

У комплект для заміни трансмісійного масла ZF Parts включено все - від гвинта до відповідного трансмісійного масла.

Всі необхідні компоненти для потрібного типу коробки передач.
Доступно для замовлення: sk-autoparts.lviv.ua


Ресурс автоматичних коробок передач

У 20-му столітті в капремонті зустрічалися в основному рідкісні 4-х ступенева АКПП. Це - досить прості і надійні агрегати, які працюють без складного і дорогого ремонту не одну сотню тисяч кілометрів, не вимагають особливої ​​уваги і їздять на будь-якому маслі. А нагадують про себе через багато років після випуску. 4-х ступки мали величезний запас міцності за рахунок того, що не дозволяли перевантажувати машину швидкими разгонами. Майстри зустрічають безліч 4-х ступеневих коробок які пройшли мільйон кілометрів, особливо задньопривідних поздовжнього розташування. Передньопривідні теж легко доживають до кінця життя самого автомобіля, трапиться це в 500 ткм або пізніше. За умови своєчасного обслуговування, до якого входять і планові капремонти. 
З середини 1990-х стали випускатися вже інтелектуальні, та й примхливі автомати: спочатку поодинокі 5-ти ступеневі АКПП (722.6 і 5HP19), а з початку століття і масові 6-ти ступеневі, у яких електроніка підвищувала ккд за рахунок прослизання блокування гідротрансформатора. Це нововведення дало водіям раніше небачені можливості динаміки розгонів і практично засудило до вимирання механічні КПП. Але при цьому і значно зменшився ресурс самих АКПП, викликавши одночасно бум капремонтів і майстерень по ремонту АКПП. Ресурс 6-ти ступеневих автоматів сильно залежить від року випуску. Перші пару років майже всі автомати мають проблеми але вже традиційно для монстрів Aisin, Jatco і ZF їх коробки з відсотком близьким до 99% доживають до смерті самого автомобіля, різниця тільки в тому, що одні потрібно ремонтувати кожні 100-200 ткм і трохи дорожче, а інші - через 300-400 ткм і трохи дешевше.

Чи варто міняти масло в АКПП ?

Чи варто беззастережно вірити рекомендаціям автопродавця про те що масло в АКПП не вимагає заміни ?

Навіть якщо офіційний дилер стверджує, що масло АКПП у вас "незмінне" тобто не вимагає заміни, то майте на увазі, що "незмінне масло" це термін, який вказує, що ваше синтетичне масло штатно прослужить від заводу до капремонту. А коли настане капремонт - через 3 роки після продажу або через 15, залежить від вас і вашоі вдачі.

Зазвичай автопродавец говорить про незмінне масло ATF в якості реклами машини. Автовиробник вже обережніше обмовляється про незмінне масло на період гарантії. А вже зовсім інше говорить Виробник автомата. Відчуйте різницю.

Всі відомі рекомендації Aisin і ZF говорять про необхідність постійно контролювати і при необхідності міняти масло. Причому контролювати масло ATF мало не в кожен приїзд в сервіс. А це від 10 ткм до рази на рік. Особливо це стосується коробок для передньопривідних авто з поперечним розташуванням двигуна.

У деяких сучасних 6-ти ступеневих коробках доводиться вже після 60-100 ткм пробігу виконувати роботи з перевірки (чищення або ремонту) гидроблока або соленоїдів і міняти при цьому масло. Тому, щоб не міняти соленоїди і не чистити гідроблок завчасно, міняйте "незмінне масло" як тільки його прозорість викликає підозри.

Як мінімум - перевіряйте масло після спекотного літа і агресивної їзди.